Hledá se asistent/ka ředitelky
VYHLAŠUJEME VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Hlavní náplní práce asistenta je zajišťování asistentské, administrativní a organizační práce pro ředitelku knihovny a zajišťování základních knihovnických prací v knihovně pro dospělé.
Smlouva: na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
Uzávěrka doručení příhlášek: 8. února 2019, na přihlášky doručené po tomto datu nebude brán zřetel.
Přihlášky se přijímají výhradně v elektronické podobě se všemi náležitostmi (viz dokumenty ke stažení). Přihlášky bez všech požadovaných dokumentů budou z výběrového řízení vyřazeny.
Způsob doručení přihlášek
Přihlášku s požadovanými dokumety zašlete na e-mailovou adresu:
asistentka@knihovnatrinec.cz
předmět e-mailu označte heslem “Výběrové řízení – asistent”.
Dokumenty ke stažení
- Kompletní zadání výběrového řízení
- Příloha č. 1 “Přihláška do výběrového řízení”
- Příloha č. 2 “Čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti”
Upozornění
- Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 8. 2. 2019. V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku uchazeče/ky, bude kandidát/ka pozván/a k dalšímu kolu výběrového řízení a k osobnímu pohovoru. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem do 13. 2. 2019.
- Přihlášky se přijímají výhradně v elektronické podobě se všemi náležitostmi. Přihlášky bez všech požadovaných dokumentů budou z výběrového řízení vyřazeny.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
- Podáním přihlášky uchazeč/ka souhlasí s tím, že vyhlašovatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Další informace:
Kontaktní osoba: Mgr. Martina Borská, tel. 770 110 362, e-mail: asistentka@knihovnatrinec.cz